Menu

Analiza skuteczności witryny
internetowej w GA4


Google Analytics 4 to nie jest aktualizacja dla Universal Analytics (Google Analytics 3), tylko całkowicie odrębne narzędzie. Nawet, gdy skonfigurujesz tą usługę niepoprawnie, w dalszym ciągu możesz korzystać z poprzedniej wersji. Tworzysz nową usługę, a Universal Analytics pozostaje w nienaruszonym stanie.

❯  Za pomocą opcji „Utwórz usługę” (gdy dopiero rozpoczynasz),

❯  Przez „Asystenta konfiguracji” usługi Google Analytics 4 (jeśli masz już usługę Universal Analytics).

Strumień danych GA4 umożliwia śledzenie ruchu użytkowników pomiędzy Twoimi wszystkimi aplikacjami internetowymi (strona internetowa, e-sklep, landing page, aplikacja na Androida i na iOS). Dzięki temu w jednym miejscu przeanalizujesz w prosty sposób, jak użytkownicy poruszają się między nimi.

Dzięki Google Tag Manager możesz śledzić prawie każdą interakcję użytkownika z Twoją stroną internetową. Na tej podstawie, aplikacja wyśle zebrane informacje do dowolnego systemu, jak Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads a Ty zapoznasz się z przygotowanym raportem.

Dodaj nowy tag o typie „Google Analytics: konfiguracja GA4” i wklej swój identyfikator pomiaru. Pod spodem zaznacz regułę All Pages.

Analityka to proces, w którym gromadzisz dane o zachowaniu użytkowników na stronie internetowej, analizujesz je, a następnie wdrażasz zmiany na stronie, w działaniach marketingowych i sprzedażowych. Celem jest zwiększenie rentowności firmy.


Jak oceniasz ten artykuł?

Średnia ocena: 5 / 5. Ilość ocen: 85

No votes so far! Be the first to rate this post.