Menu

Reklama w Bing Ads
Marketing w przeglądarce Microsoftu


Wraz z instalacją dowolnego systemu Windows otrzymujesz dostęp do zintegrowanej z tym systemem przeglądarki internetowej Edge. Udział na rynku przeglądarek w Polsce plasuje Edge na czwartej pozycji i wynosi około 8,5%. Dzięki integracji z technologią z ChatGPT jego popularność stale wzrasta.

❯  Docierasz z reklamą do nowych użytkowników którzy działają na wielu globalnych rynkach a nie zawsze korzystają z wyszukiwarki Google.

❯  Niższy koszt reklamy w porównaniu z Google Ads i lepsze pozycje reklam. Jeśli dysponujesz ograniczonym budżetem reklamowym w Bing osiągniesz wyższy zwrot z inwestycji płacąc mniej za kliknięcie.

❯  Masz pełną kontrolę nad grupą docelową swoich odbiorców. Dzięki zaawansowanym narzędziom kreowania reklam efektywnie dotrzesz do odbiorców, którzy są najbardziej zainteresowani Twoją ofertą, co zwiększa skuteczność przekazu.

❯  Integracja z innymi usługami Microsoft np. LinkedIn stwarza dodatkowe możliwości wyszukiwania grupy docelowej na podstawie kompetencji zawodowych. Jest to szczególnie istotne dla sektora B2B, gdy chcesz dotrzeć do specjalistów z określonych branż.

eklamy z rozszerzeniami akcji pozwalają na dodanie interaktywnych elementów do reklam tekstowych. Rozszerzenia akcji zwiększają zaangażowanie użytkowników oraz zachęcają do podjęcia działań podczas wyświetlania reklamy. Elementy interaktywne reklamy to spersonalizowane przyciski z wezwaniem do działania, karty informacyjne produktów i rozwijane menu. Dzięki takim elementom użytkownicy mogą szybko skontaktować się z Tobą, pobrać aplikację albo zapisać na newsletter bezpośrednio z poziomu reklamy.

Rozszerzenia reklam możesz edytować, usuwać oraz dodawać kolejne w dowolnym momencie kampanii reklamowej. Elastyczność i łatwe zarządzanie sprawiają, że są one uniwersalnym narzędziem, wykorzystanym podczas tworzenia reklam. Dzięki temu szybko zareagujesz na zmieniające się potrzeby rynku i oczekiwania odbiorców. Aby dodać rozszerzenia akcji do reklamy tekstowej przejdź do ustawień kampanii lub grupy reklam i dodaj pożądane elementy z listy dostępnych rozszerzeń. Następnie, dostosuj treść i wygląd zgodnie ze swoją strategią marketingową. Dzięki temu zwiększysz zaangażowanie użytkowników i wyróżnisz się wśród konkurencji w wynikach wyszukiwania.

Jeśli wolisz stworzyć własną kampanię w Bing Ads od podstaw, zrób to w następujący sposób:

❯  Przejdź do strony głównej Bing Ads i zaloguj się na swoje konto Microsoft Advertising.
❯  W zakładce “Kampanie” kliknij na “Utwórz kampanię”.
❯  Wybierz cel swojej kampanii, na przykład „Sprzedaż”, „Rejestracje” czy „Ruch na stronie”, aby system zoptymalizował kampanię pod kątem tych celów a następnie kliknij “Dalej”.
❯  Wybierz swoją grupę docelową i ustaw swój budżet dzienny oraz stawki, a także daty rozpoczęcia i zakończenia kampanii. Skonfiguruj ustawienia geolokalizacji, języka oraz targetowania demograficznego, aby Twoje reklamy docierały do odpowiedniej grupy odbiorców.
❯  Utwórz grupy reklamowe i poszczególne reklamy. Nadaj grupie reklam nazwę i dodaj słowa kluczowe, niezbędne do wyświetlania Twoich reklam.
❯  Regularnie monitoruj wyniki, optymalizuj kampanie i korzystaj z narzędzi analitycznych, aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty swoich działań reklamowych.

❯  Kliknij na “Ustawienia” i przejdź do sekcji “Budżet”.

❯  Wpisz kwotę, jaką chcesz przeznaczyć na swoją kampanię w polu “Budżet dzienny”.

❯  Stawki automatyczne – Bing automatycznie dostosowuje stawki dla Twoich słów kluczowych i grup reklamowych w celu maksymalizacji liczby kliknięć przy zachowaniu określonego budżetu.

❯  Stawki zorientowane na konwersje – Bing automatycznie dostosowuje stawki dla Twoich słów kluczowych i grup reklamowych w celu maksymalizacji liczby konwersji przy zachowaniu określonego budżetu.

❯  Targetowanie demograficzne – pozwala na wyświetlanie Twoich reklam tylko użytkownikom z określonej grupy wiekowej lub płci.

❯  Targetowanie na podstawie urządzeń – pozwala na wyświetlanie Twoich reklam tylko użytkownikom korzystającym z określonego typu urządzenia (np. komputery stacjonarne, laptopy, tablety, smartfony).

❯  Targetowanie na podstawie słów kluczowych – pozwala na wyświetlanie Twoich reklam tylko wtedy, gdy użytkownik wpisze określone słowa kluczowe w wyszukiwarce Bing.

❯  Dodawaj wezwania do działania, takie jak: „Kup teraz”, „Zarejestruj się” lub „Skontaktuj się z nami”.

❯  Dopasuj treść reklamy do słów kluczowych i strony docelowej.

Na początku zawsze warto eksperymentować z różnymi rodzajami reklam, strategiami targetowania grupy docelowej oraz stawkami za kliknięcie, aby znaleźć optymalne rozwiązania dla swoich reklam. Bing Ads umożliwia elastyczne dostosowanie kampanii reklamowej do specyfiki branży, grupy docelowej oraz celów marketingowych. Chętnie pomożemy Ci stworzyć kampanię w Bing Ads dla Twojej firmy i opracować skuteczną strategię reklamową która przyciągnie nowych klientów. Skontaktuj się z nami.

Mamy nadzieję, że ten poradnik był pomocny i życzymy Ci sukcesów w reklamowaniu się w wyszukiwarce Microsoftu.


Jak oceniasz ten artykuł?

Średnia ocena: 5 / 5. Ilość ocen: 60

No votes so far! Be the first to rate this post.