O NAS STRONY INTERNETOWE SKLEPY E-COMMERCE COPYWRITING GRAFIKA INTERNETOWA KONTAKT CENNIK PORADNIK

Copywriting
Piszemy teksty z wyobraźnią.

Jeśli chcesz, aby Twój przekaz był skuteczny, zwróć się do profesjonalistów

Teksty reklamowe na strony www

Teksty na strony www

Copywriting to kierowanie uwagi użytkownika sieci na ofertę której szuka, umiejętna reklama wzbudzająca pożądanie produktu oraz subtelna inicjacja procesu zakupu.

Tworzymy merytoryczne treści na dowolny temat uwzględniając frazy kluczowe istotne w danej branży. Konkretnym rezultatem jest wzrost widoczności, większy ruch i zasięg Twojej witryny internetowej co powoduje większą sprzedaż.

Największe doświadczenie mamy w tworzeniu treści marketingowych takich jak oferty, reklamy czy docelowe strony produktów. Doskonale radzimy sobie również z kompleksową strategią komunikacji w mediach społecznościowych, na blogach i w newsletterach.

Na czym polega skuteczna komunikacja?

Copywriting. Pisanie tekstów reklamowych

Magiczna moc słów

Gdy publikujesz jakiś przekaz, który ma do czegoś namówić albo coś sprzedać, musisz umiejętnie przeprowadzić swojego odbiorcę z miejsca w którym się obecnie znajduje, do miejsca w którym chcesz, żeby się znalazł.

Słowa pomagają Ci osiągnąć zamierzony efekt. Słowami wykreujesz idee, nadasz myślom realne kształty, zdobędziesz klientów i osiągniesz pożądany cel. Konstruowanie tekstu ma przynieść wymierną korzyść i dążyć do realizacji postawionego zadania. Oferta musi być ciekawa i wzbudzić zachwyt klientów, reklama promować produkt albo usługę a tekst marketingowy przynosić zyski. Każdy rodzaj treści ma swoje zadanie i jest skierowany do odpowiedniej grupy docelowej odbiorców.

Napisany tekst zagwarantuje Ci sukces gdy będzie zrozumiały dla odbiorców i umożliwi skuteczne pozycjonowanie w przeglądarce. Zwróć uwagę na właściwe wkomponowanie fraz kluczowych i stosuj je z umiarem. Twoje przesłanie ma przede wszystkim doradzać, służyć pomocą i rozwiązywać jakiś konkretny problem. Sprzedawać może dopiero na końcu.

Storytelling. Jak opowieści wpływają na decyzję klienta

Storylelling. Historie w marketingu

Porywająca moc narracji

Kupując jakąś usługę albo produkt, klient poza suchymi i nudnymi faktami, kupuje przede wszystkim emocje, które konkretne marki sprzedają. Jeśli opowiesz historię swojego produktu z pasją, rozpalisz wyobraźnię i zaangażujesz odbiorców, masz ogromną szansę na zapamiętanie swojej firmy i sprzedaż. Fakty informują, opowieści sprzedają.

Podstawą dobrze skonstruowanej opowieści jest narracja. Musi przykuć uwagę, zaciekawić i pozwolić odbiorcy zapomnieć o tym, że jest adresatem przekazu reklamowego.

Jak wykorzystać marketing narracyjny

Storytelling jest znakomitą techniką marketingową w każdej firmie, niezależnie od branży w której działa, rozmiaru czy możliwości. Przemawiaj obrazami skierowanymi do wyobraźni i emocji odbiorcy, dzięki temu zostaniesz na długo w jego pamięci. Opowiadaj o tym, co wyróżnia Twoją markę czy produkt spośród innych, podobnych. W ten sposób oferta staje się naprawdę wyjątkowa. Inspiruj i skłaniaj do działania, na przykład do zakupu danego produktu czy poparcia pewnej idei.

Ciekawej opowieści znacznie trudniej się oprzeć niż tradycyjnej reklamie, do której konsumenci mają ograniczone zaufanie. Dobra narracja pozwala osiągnąć najważniejsze dla każdej firmy cele: zdobyć zaufanie i lojalność klienta, zainteresować go produktem, skłonić do jego kupna oraz do podzielenia się informacją o pozytywnych doświadczeniach z innymi.

>
Ta strona używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności naszego serwisu. Rozumiem Więcej