E-mail marketing skuteczną
reklamą w Internecie


Strategia budowania bazy klientów polega na zgodzie odbiorcy! Oznacza to, że do Twojej bazy możesz dodać tylko te osoby, które wyraziły jednoznaczną i utrwaloną zgodę.

  • Formularz kontaktowy,
  • Krótka ankieta,
  • Formularz zapisu na newsletter,
  • Formularz do pobrania treści, poradnik PDF,
  • Formularz pojawiający się przy wyjściu ze strony.

Każdy z tych formularzy stanowi integralną część strony internetowej, sklepu e-commerce i bloga których budową na co dzień się zajmujemy. Zawsze możesz liczyć na pomoc i skontaktować się z nami.

Strony typu landing page zwane również „Stroną lądowania” służą do reklamy wyjątkowych nowości i dotyczą określonej, jednej akcji promocyjnej. Przygotowywane są pod konkretną kampanię reklamową produktu albo usługi i zapewniają bardzo wysoką konwersję. W email marketingu, landiningi wykorzystasz głównie do pozyskania nowych subskrybentów. Może to być osobna podstrona w Twojej witrynie. Warto do niej linkować z profilów w mediach społecznościowych oraz pozyskiwać ruch z płatnych reklam.
Jest kilka sposobów na tworzenie landing pages, ale najwygodniejszym i najszybszym jest skorzystanie z naszych usług.

  • Łatwa obsługa panelu,
  • Prosty kreator graficzny,
  • Integracja z zewnętrznymi aplikacjami,
  • Wersja bezpłatna: do 1000 adresów w bazie mailingowej,
  • Wersja płatna: od $ 9 za miesiąc. Powyżej 1000 adresów w bazie, nieograniczona liczba subskrybentów.
  • Intuicyjny interfejs aplikacji,
  • Targetowanie na podstawie zachowań,
  • Rozbudowany kreator ścieżek klienta,
  • Zaawansowane statystyki,
  • Dodatkowe bezpłatne narzędzia marketingowe (bazy zdjęć, kreator treści).
  • Intuicyjny edytor,
  • Integracja z większością platform e-commerce,
  • Integracja z Google Analytics,
  • Panel aplikacji w języku polskim.
  • Niskie, często nawet zerowe koszty,
  • Duży zasięg. Obecnie prawie każdy ma konto e-mail. Żaden inny kanał nie pozwala na dotarcie w czasie rzeczywistym do tak szerokiej grupy odbiorców. E-maile w skrzynce odbiorczej nie znikają, czekają na otwarcie i interakcje. Odbiorca musi poświęcić im chociaż kilka sekund swojej uwagi,
  • Szybkość przekazu. Możesz błyskawicznie stworzyć skuteczną kreację mailingową i dostarczyć ją do tysięcy odbiorców,
  • Skalowalność. Swój przekaz skierujesz zarówno do małej grupy odbiorców jak też do milionów użytkowników,
  • Możliwość pomiaru skuteczności. Sprawdzisz, co odbiorcy zrobili z Twoja wiadomością. Ile osób ją otworzyło, ile kliknęło w CTA, jakie zdarzenia wykonali po przejściu na stronę i czy dokonali zakupu, którzy odbiorcy dokonali interakcji i co ich najbardziej zainteresowało.

W celach informacyjnych wysyłaj newsletter, biuletyn albo dziennik elektroniczny. W przypadku ofert sprzedażowych zastosuj reklamy umieszczone w oknie wiadomości.

Jeśli wydaje Ci się, że klasyczna wiadomość tekstowa sprawdzi się lepiej niż atrakcyjny graficznie szablon HTML, to masz rację. Wydaje Ci się. Zauważ jednak, że ściana tekstu zniechęci do czytania nawet wstępnie zainteresowanych a wszystkie e-maile reklamowe mają jakąś – często bardzo elegancką – szatę graficzną. Aby to osiągnąć, musisz posłużyć się językiem znaczników HTML i CSS. Jeśli nie wiesz, jak stworzyć ładny i responsywny szablon wiadomości, napisz do nas.


Jak oceniasz ten artykuł?

Średnia ocena: 5 / 5. Ilość ocen: 127

No votes so far! Be the first to rate this post.