Menu

Wizytówka internetowa
dla marki, freelancera lub firmy


Taka prosta witryna internetowa jest Twoim najważniejszym narzędziem marketingowym. Dzięki niej osiągasz wiele korzyści na każdym etapie działalności online.

Prezentujesz swoją markę w sieci

Wyrażasz tożsamość i kreujesz wizerunek

Wzbudzasz zaufanie wśród odbiorców

Internetowa strona wizytówka przynosi szereg korzyści jeśli prowadzisz działania marketingowe w sieci.

  • Gdy zaczynasz tworzyć wizerunek marki, to strona internetowa jest podstawowym krokiem w budowaniu zaufania i kreowania rozpoznawalności w sieci.
  • Jeśli działasz w branży kreatywnej jako freelancer i jesteś indywidualnym profesjonalistą warto na stronie opublikować portfolio, informacje o swoich umiejętnościach oraz dane kontaktowe.
  • Kiedy prowadzisz działalność usługową potrzebujesz skutecznej strony www, która będzie prezentowała szczegółowe informacje o Twoim biznesie oraz to, czym się zajmujesz.
  • Gdy jesteś ekspertem w jakiejś branży, prowadzącym praktykę biznesową albo specjalistą wolnego zawodu, który chce wypromować swoje know-how, internetowa wizytówka jest doskonałym narzędziem które weryfikuje Twój ekspercki status.
  •  Jeśli posiadasz przedsiębiorstwo które z powodzeniem działa już na rynku, strona internetowa potwierdzi Twoją pozycję, zapewni profesjonalną reklamę i umożliwi weryfikację założeń biznesowych.
  • Branże eksperckie – gdy jesteś trenerem personalnym, doradcą zawodowym, cenionym wykładowcą, rzeczoznawcą, analitykiem finansowym, konsultantem w zakresie konkretnych zagadnień czy coachem.
  • Sektor kreatywny – dla agencji reklamowych, architektów, przedstawicieli rynku sztuki, mody i filmu a przede wszystkim dla freelancerów zajmujących się fotografią, grafiką albo copywritingiem.
  • Specjalistyczne branże usługowe – takie jak: projektowanie wnętrz, testowanie i certyfikacja, edukacja online, administracja systemami IT, marketing w mediach społecznościowych oraz dla tych, którym zależy na udostępnieniu danych kontaktowych i prezentacji usług.

Internetowa wizytówka najlepiej sprawdza się w niszowych branżach działających na rynku lokalnym.

Projekt strony firmowej składa się z kilku podstron (zakładek) które przedstawiają kluczowe informacje charakteryzujące Twoje przedsięwzięcie lub dany biznes. Powinien zawierać prezentację oferty zorientowanej na odbiorcę, w której istotne jest to co robisz, oraz jakie korzyści przyniesie współpraca z Tobą. Po zapoznaniu się z nią każdy powinien mieć podstawową wiedzę na temat:

  • Czym konkretnie się zajmujesz, jaki jest charakter Twojego biznesu i co wyróżnia Cię wśród konkurencji,
  • Do jakiej grupy odbiorców kierujesz swoją ofertę i jakie są mocne strony Twoich produktów lub usług,
  • Jakie posiadasz referencje i opinie, które budzą zaufanie i co jeszcze potwierdza społeczny dowód słuszności współpracy z Tobą,
  • Jaka jest najszybsza forma kontaktu z Tobą, na jakim obszarze działasz i gdzie umawiasz się na spotkania z klientami.

Prosta i czytelna nawigacja

Menu umieszczone jest na górze strony i zawsze widoczne, aby odwiedzający mogli łatwo znaleźć potrzebne informacje. Nawigacja między zakładkami odbywa się intuicyjnie i łatwo.

Logotyp i nazwa marki lub firmy

W górnym menu znajduje się logo charakterystyczne dla Twojej marki oraz nazwa firmy. To niezbędne elementy aby odwiedzający rozpoznali i zapamiętali kim jesteś i co oferujesz.

Unikalny design połączony z estetycznym wykonaniem

Projekt wizytówki odzwierciedla charakter Twojej działalności, wyróżnia go wśród konkurencji i buduje zaufanie u odwiedzających. Unikatowe zdjęcia i grafiki pomagają w stworzeniu wizerunku firmy.

Indywidualna paleta kolorów i rodzaj czcionek

Wybór odpowiedniej kolorystyki oraz charakterystycznych fontów pozytywnie wpływa na odbiorców Twojej witryny. Identyfikacja wizualna musi być ściśle dostosowana do reprezentowanej marki.

Zrozumiałe i wartościowe treści

Szczegółowy opis produktów lub usług jest czytelny, zrozumiały i wartościowy dla odwiedzających. Napisz, co oferujesz i wyjaśnij, jakie korzyści odnoszą klienci, korzystając z Twoich usług.

Dane kontaktowe i linki do social mediów

Adres firmy, numery telefonów i poczta e-mail to niezbędne elementy, które dobrze jest umieścić w stopce strony. Wynika to z logiki działania odbiorców. Dopiero po zapoznaniu się z treścią podejmują decyzję w sprawie kontaktu. Linki do mediów społecznościowych pozwalają na dodatkową interakcję z Twoim zespołem.

Responsywny widok strony

Zawartość i układ witryny jest responsywny, więc wyświetla się prawidłowo i wygląda dobrze na wszystkich urządzeniach. Niezależnie od tego, czy odbiorcy przeglądają Twoją stronę na komputerach, smartfonach albo tabletach wszystkie elementy pozostają czytelne i błyskawicznie się wczytują.

Przyciągaj klientów za pomocą kilku wartościowych podstron swojej firmowej witryny internetowej.

  • Zamierzasz sprzedawać produkty online. Jeśli posiadasz albo planujesz prowadzić sklep internetowy w którym znajduje się wiele produktów, odpowiednim wyborem jest strona internetowa z platformą e-commerce.
  • Potrzebujesz publikować więcej treści. Gdy umieszczasz na stronie szczegółowe opisy usług, rozbudowane, eksperckie artykuły dużo zdjęć czy filmów – strona wizytówka nie wystarczy. Lepiej sprawdzi się osobisty lub firmowy blog.
  • Korzystasz z zaawansowanych funkcji. Funkcjonalności takie jak rezerwacje terminów online, system umawiania wizyt, interaktywne kalkulatory czy zewnętrzne aplikacje implementowane poprzez API, wymagają systemu zarządzania treścią CMS.
  • Zależy Ci na wysokiej pozycji w Google. Strona wizytówka będzie miała wysokie miejsce w wyszukiwarkach w mniej konkurencyjnych branżach albo na lokalnym rynku. Szerokie pozycjonowanie może okazać się trudne, ze względu na niewielką liczbę zakładek i ograniczoną ilość kontentu.

Jak oceniasz ten artykuł?

Średnia ocena: 5 / 5. Ilość ocen: 119

No votes so far! Be the first to rate this post.