Spis treści

Autor: Ewelina
Data publikacji: 10.06.2019 | Aktualizacja: 25.11.2024
Do czego służy internetowa wizytówka marki lub firmy?

Wizytówka internetowa to podstawowa strona www, której celem jest prezentacja najważniejszych informacji o produktach, usługach albo umiejętnościach które oferujesz swoim klientom. Dla użytkowników Internetu Twoja wirtualna wizytówka jest pierwszym punktem kontaktu z Twoją marką lub firmą. Jej głównym zadaniem jest efektywna forma autopromocji oraz przedstawienie szczegółowych cech Twojej oferty.
Taka prosta witryna internetowa jest Twoim najważniejszym narzędziem marketingowym. Dzięki niej osiągasz wiele korzyści na każdym etapie działalności online.
Prezentujesz swoją markę w sieci
Większość ludzi przed podjęciem decyzji zakupowych, znajduje w Internecie informacje na temat popularności czy opinii związanych z danym produktem. Własna strona www pomaga zrobić dobre pierwsze wrażenie na odbiorcach przekazu. Pozwala także w pełni kontrolować informacje, które na niej publikujesz.
Wyrażasz tożsamość i kreujesz wizerunek
Oryginalna i stylowa grafika, własna paleta kolorów i unikatowa treść odzwierciedla charakter Twojej marki i wyróżnia Cię wśród konkurencji. Dzięki stronie wizytówce precyzyjnie prezentujesz swoją działalność identyfikując się z rynkiem, na którym działasz. Estetyka przyciąga uwagę i angażuje odbiorców, w ten sposób zostajesz zapamiętany przez klientów.
Wzbudzasz zaufanie wśród odbiorców
Profesjonalny wizerunek sprawia, że można na Tobie polegać. Aby jeszcze wzmocnić ten przekaz, opublikuj swoje portfolio i referencje oraz umieść pozytywne opinie o sobie lub swoim zespole. Dziel się informacjami dostępnymi Twoich w mediach społecznościowych. Pamiętaj jednak, że w przeciwieństwie do social mediów, to Ty ustalasz zasady, jakie panują na twojej stronie. Zawartość, wygląd i funkcjonalności dostosowujesz według swoich potrzeb i nie ogranicza Cię tutaj polityka danego serwisu lub schemat działania fanpage.
Internetowa strona wizytówka przynosi szereg korzyści jeśli prowadzisz działania marketingowe w sieci.

Firmowa strona internetowa jest podstawowym narzędziem marketingowym dla każdego biznesu. Zaufaj komuś, kto się na tym zna i powierz nam budowę swojej strony internetowej.
Dla kogo niezbędna jest tego typu strona internetowa?
W których branżach strona wizytówka to najlepsza inwestycja?
Internetowa wizytówka najlepiej sprawdza się w niszowych branżach działających na rynku lokalnym.
Jak się prezentuje i co zawiera projekt takiej witryny?
Projekt strony firmowej składa się z kilku podstron (zakładek) które przedstawiają kluczowe informacje charakteryzujące Twoje przedsięwzięcie lub dany biznes. Powinien zawierać prezentację oferty zorientowanej na odbiorcę, w której istotne jest to co robisz, oraz jakie korzyści przyniesie współpraca z Tobą. Po zapoznaniu się z nią każdy powinien mieć podstawową wiedzę na temat:
Kluczowe cechy charakteryzujące firmową wizytówkę internetową
Prosta i czytelna nawigacja
Menu umieszczone jest na górze strony i zawsze widoczne, aby odwiedzający mogli łatwo znaleźć potrzebne informacje. Nawigacja między zakładkami odbywa się intuicyjnie i łatwo.
Logotyp i nazwa marki lub firmy
W górnym menu znajduje się logo charakterystyczne dla Twojej marki oraz nazwa firmy. To niezbędne elementy aby odwiedzający rozpoznali i zapamiętali kim jesteś i co oferujesz.
Unikalny design połączony z estetycznym wykonaniem
Projekt wizytówki odzwierciedla charakter Twojej działalności, wyróżnia go wśród konkurencji i buduje zaufanie u odwiedzających. Unikatowe zdjęcia i grafiki pomagają w stworzeniu wizerunku firmy.
Indywidualna paleta kolorów i rodzaj czcionek
Wybór odpowiedniej kolorystyki oraz charakterystycznych fontów pozytywnie wpływa na odbiorców Twojej witryny. Identyfikacja wizualna musi być ściśle dostosowana do reprezentowanej marki.
Zrozumiałe i wartościowe treści
Szczegółowy opis produktów lub usług jest czytelny, zrozumiały i wartościowy dla odwiedzających. Napisz, co oferujesz i wyjaśnij, jakie korzyści odnoszą klienci, korzystając z Twoich usług.
Dane kontaktowe i linki do social mediów
Adres firmy, numery telefonów i poczta e-mail to niezbędne elementy, które dobrze jest umieścić w stopce strony. Wynika to z logiki działania odbiorców. Dopiero po zapoznaniu się z treścią podejmują decyzję w sprawie kontaktu. Linki do mediów społecznościowych pozwalają na dodatkową interakcję z Twoim zespołem.
Responsywny widok strony
Zawartość i układ witryny jest responsywny, więc wyświetla się prawidłowo i wygląda dobrze na wszystkich urządzeniach. Niezależnie od tego, czy odbiorcy przeglądają Twoją stronę na komputerach, smartfonach albo tabletach wszystkie elementy pozostają czytelne i błyskawicznie się wczytują.
Przyciągaj klientów za pomocą kilku wartościowych podstron swojej firmowej witryny internetowej.
Rozważ inną formę strony internetowej wtedy gdy:

Dobrze zaprojektowana firmowa wizytówka posiada tylko kilka podstron. Tyla akurat wystarczy, aby przekonać do siebie klientów. Jest to najprostszy sposób na profesjonalną prezentację Twojego biznesu. Przekazujesz swoim odbiorcom, jakie korzyści im oferujesz i dlaczego warto z Tobą współpracować. Odpowiednio niska cena i estetyczne wykonanie, sprawiają, że strony wizytówki są najpopularniejszą formą promocji w Internecie. Tworzenie stron i sklepów internetowych to nasza pasja. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów projektu.