Menu

Wizytówki NAP w wartościowych
katalogach internetowych


●  adres e-mail (nie każdy chce zadzwonić),

●  aktualny adres strony internetowej,

●  linki do profili firmy w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube),

●  krótki opis działalności firmy zawierający słowa kluczowe,

●  listę usług i produktów, które oferuje firma,

●  numer NIP, KRS ewentualnie REGON,

●  godziny pracy biznesu,

●  zdjęcie siedziby firmy,

●  interaktywną mapę lokalizacji.

Google dobrze ocenia katalogi o wysokiej widoczności. Obecność firmy w tego rodzaju serwisach branżowych jest więc kluczowa, ponieważ buduje ona wiarygodność dla algorytmów wyszukiwarek. To właśnie przekłada się na lepszą pozycję firmy w Internecie.

Publikując dane o swojej firmie w internetowym katalogu firm osiągasz ważne cele:

●  Pozycjonujesz własną stronę internetową,

●  Prezentujesz swoją ofertę w Internecie,

●  Zwiększasz widoczność w sieci i budujesz rozpoznawalność,

●  Docierasz do większej liczby klientów.

●  yellowpages.pl,

●  targeo.pl,

●  gratka.pl,

●  majsteria.pl,

●  aleo.com,

●  bazafirm.org,

●  fixly.pl (Grupa OLX),

●  www.yelp.pl.

●  znanylekarz.pl,

●  bliskilekarz.pl,

●  kliniki.pl,

●  edubaza.pl,

●  budownictwo.pl,

●  pyszne.pl,

●  gdziezjesc.info,

●  samochody.pl,

●  BiznesFinder.pl,

●  Panorama Firm.pl,

●  pkt.pl,

●  dobrymechanik.pl ,

●  AleRanking.pl,

Są to jedne z najstarszych katalogów w Polsce i swego czasu prawidłowo spełniały swoją rolę. Obecnie jednak krąży wiele niekorzystnych opinii na ich temat (pomimo zablokowania możliwości komentowania w Internecie!). Często pojawia się problem dotyczący wiążącej umowy na długi czas i kwestia wysokich cen za usługi świadczone „przy okazji” skorzystania z ich oferty.


Jak oceniasz ten artykuł?

Średnia ocena: 5 / 5. Ilość ocen: 33

No votes so far! Be the first to rate this post.