Menu

Ile kosztuje prowadzenie
sklepu internetowego?


Domena to unikatowa nazwa Twojego sklepu internetowego identyfikująca go w sieci. Składa się z nazwy głównej i końcówki. Najpopularniejszą w Polsce jest .pl, ale właściciele sklepów www decydują się również często na końcówki .com.pl i .eu. Rejestracja własnej domeny kosztuje około 75 zł. na rok. Jak widzisz, cena zakupu ani rocznego odnowienie nie jest żadnym finansowym wyzwaniem. W przypadku domen problemem bywa dostępność. Te popularne najczęściej są już zajęte.

Niektóre firmy oferują usługi hostingu i rejestracji domen za niewielkie pieniądze w pierwszym roku współpracy. Kolejne lata przynoszą jednak znaczne podwyżki. To taki mały marketingowy haczyk, mający przyciągnąć klientów. Zawsze zapoznaj się ze szczegółami, porównuj oferty i bądź czujny! Albo pozostaw to nam.

Wysokiej jakości zdjęcia produktów przyciągną zainteresowanie klienta oraz przekonają go do zakupów. Jeżeli dysponujesz katalogiem przysłanym przez producenta, nie poniesiesz żadnych kosztów. W przypadku, gdy nie są one wystarczająco dobre albo eksponujesz jakiś unikatowy przedmiot, powinieneś zainwestować w ich wykonanie. Koszt grafiki możesz zminimalizować, jeśli jesteś w stanie zrobić to samodzielnie. W Internecie bez trudu znajdziesz osoby, które zrobią to za Ciebie a koszt jednego zdjęcia zaczyna się od 10 zł. razem z obróbką w programie graficznym.

Oryginalny i szczegółowy opis pozwala poznać produkt i wywołać pożądanie zakupu. Charakterystyka dostarczona od producenta czy importera wyrobów często nie wystarczy. Dosłowne przepisanie takiego opisu spowoduje duplikację treści a to ma niekorzystny wpływ na pozycjonowanie sklepu. Dobrym pomysłem jest zlecenie tego zadania copywriterowi. Rozliczenie stanowi stawka za 1000 zzs (znaków ze spacjami) i wynosi pomiędzy 25 a 40 zł brutto.

❯   0,7 % dla e-przelewów,

❯   1,9 % dla e-przelewów,

Nakłady finansowe na marketing sklepu e-commerce i reklamy produktów mogą być bardzo niskie, czy wręcz zerowe gdy jesteś gotów poświęcać swój czas. Mogą również wynieść kilka tysięcy złotych miesięcznie jeśli zlecisz to agencji marketingowej.

Wszystkiego możesz albo się nauczyć, albo zlecić komuś zrobienie tego. Nauka wymaga czasu i wysiłku, za zlecenie musisz zapłacić. Jeśli jakieś zadanie ktoś potrafi wykonać taniej i lepiej, nie ma powodu abyś wykonywał je osobiście.


Jak oceniasz ten artykuł?

Średnia ocena: 5 / 5. Ilość ocen: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.