Pierwsza strona w Google to klucz do Twojego biznesowego sukcesu
Statystyki podają, że do wyszukiwarki Google trafia aż 96,7% wszystkich zapytań użytkowników w Polsce. Poszukujemy informacji co, gdzie i dlaczego opłaca się coś kupić z jakiej usługi skorzystać czy które miejsca warto odwiedzić. Dla firm wyszukiwarka Google jest więc doskonałym narzędziem marketingowym do pozyskiwania nabywców. Czy jesteś tam, gdzie szukają Twoi klienci? Miliony zapytań na minutę to Twoja szansa, by dotrzeć do wielu odbiorców.
Dla kogo wdrażamy i prowadzimy działania marketingowe SEO?
Strona internetowa jest bijącym sercem każdego biznesu. W tym miejscu możesz eksponować swoje produkty i usługi oraz podkreślać osobowość marki, którą prezentujesz. Ale to dopiero początek. Na sukces witryny w sieci składa się nie tylko atrakcyjny wygląd, intuicyjna obsługa, szybkość działania czy hipnotyczne treści. Liczy się także umiejętna promocja w Internecie. Nawet najdoskonalszy projekt nie przyniesie korzyści bez właściwej reklamy w sieci.
Pomagamy firmom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw transparentnie i uczciwie zdobywać wysokie pozycje w wyszukiwarce Google. Bez żadnych niejasnych umów i wysokich, sztywnych budżetów.
W zależności od wspólnie przyjętej strategii działania, koncentrujemy się na danej branży i wybranym przez Ciebie segmencie klientów. Prowadzimy działania marketingowe skierowane do lokalnych odbiorców, adresowane do mieszkańców jednego miasta na przykład Warszawy albo kompleksowe rozwiązania nastawione na osoby z określonych regionów, województw lub całego kraju.
W jaki sposób pozycjonowanie witryny jest dla Ciebie korzystne?
Marketing SEO to proces, który ma na celu osiągnięcie przez serwis internetowy wysokiej pozycji w naturalnych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania dla określonych fraz i słów kluczowych.
„Definicja SEO marketingu”
Zgodnie z tą definicją wdrażamy skuteczne strategie oparte na budowaniu stabilnej i bezpiecznej pozycji w wyszukiwarce. Dzięki pozycjonowaniu, Twoja witryna pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwania, co zwiększy widoczność w Internecie a to, bezpośrednio przełoży się na większy ruch na Twojej stronie i wzrost zainteresowania Twoją działalnością. To sprawi, że będziesz widoczny dla klientów przez długi czas a nie tylko przez krótką chwilę wyświetlania płatnych materiałów reklamowych.
Z perspektywy długoterminowego działania Twojego biznesu, ta forma marketingu jest najtańszą z możliwych opcji. Ten sprawdzony model reklamy pracuje na Twój sukces każdego dnia i nie wymaga dodatkowych działań w mediach społecznościowych ani na platformach zakupowych. Twoje produkty i usługi są widoczne i dostępne dla milionów użytkowników Internetu a klienci pozostają w twoich rękach. Bo wiesz, jak do nich dotrzeć.
Co osiągniesz dzięki naszej współpracy?
STRONY INTERNETOWE
Tworzenie i pozycjonowanie
stron internetowych
SKLEPY E-COMMERCE
Budowa sklepów online,
marketing w sieci
LANDING PAGES
Tworzenie stron promocji produktów i usług
PORTALE INTERNETOWE
Budowa i optymalizacja techniczna serwisów
Jak pozycjonujemy strony, czyli uniwersalny przepis na skuteczność
Optymalizacja techniczna witryny
Przygotowanie witryny pod konkretny cel biznesowy
Monitoring pozycji strony w wynikach wyszukiwania
Dlaczego warto mierzyć efekty działania marketingu SEO?
Aby ocenić skuteczność działań SEO, konieczne jest mierzenie i analizowanie wyników. Wdrażanie prac SEO jest procesem długofalowym a efektywność tych działań uzależniona jest od otoczenia rynkowego, w tym działań konkurencji i zmieniających się algorytmów Google. Dzięki analizie można ocenić i odpowiednio dostosować swoją strategię marketingową i podjąć skuteczne działania. Regularne śledzenie efektywności SEO identyfikuje słabe punkty w witrynie które mogą negatywnie wpływać na jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Znajomość tych obszarów pozwala na wprowadzenie niezbędnych poprawek, co w efekcie znacząco poprawi widoczność strony w internecie.
Analiza efektywności pozycjonowania pozwala również na monitorowanie działań konkurencji i porównywanie własnych wyników z ich osiągnięciami. Te cenne informacje mogą być wykorzystane do optymalizacji własnej strategii SEO. Śledzenie działań konkurencji pozwala na identyfikację nowych możliwości, co wykorzystasz do wzmocnienia przewagi i poprawy własnej pozycji na rynku.
Jakimi wskaźnikami mierzymy skuteczność SEO?
Widoczność witryny na różne słowa kluczowe w Google
Liczba pozyskanych leadów
Zaangażowanie
Czas spędzony na stronie
Zwrot z inwestycji (ROI)
Podstawowe i niezbędne narzędzia analityczne SEO

Google Search Console. Narzędzie udostępniane przez Google umożliwiające monitorowanie widoczności każdej podstrony Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Możesz w nim śledzić liczbę wyświetleń i kliknięć, pozycje w rankingu oraz identyfikować problemy techniczne.

Google Analytics. To jedno z najlepszych i najpopularniejszych narzędzi do analizy danych internetowych. Google Analytics pozwala mierzyć wiele różnych wskaźników. Między innymi ruch organiczny, czas spędzony na stronie, współczynnik konwersji czy przegląd zdarzeń w witrynie. Dzięki temu możesz precyzyjnie monitorować efekty działań SEO.

Semrush. Jest kompleksową platformą służącą do badania słów kluczowych, monitorowania działań i analizy konkurencji, audytów witryn, śledzenia i oceny jakości linków przychodzących oraz szczegółowej analizy widoczności w Internecie.
Stosując się do wytycznych Google i wdrażając najnowsze standardy w marketingu internetowym, gwarantujemy, że Twoja strona będzie dobrze oceniana przez wyszukiwarkę, co powinno przełożyć się na wysokie pozycje w Google. Ile czasu potrzebujesz na osiągnięcie takich efektów zależy przede wszystkim od:
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych to forma promocji która jest oceniania przez użytkowników Google jako najskuteczniejsza forma reklamy w sieci. Pamiętaj, że efekty pozycjonowania nie są natychmiastowe ale rezultaty często bywają spektakularne.
Jeśli uważasz, że efektywność Twojej firmy stanęła w miejscu, wskaźniki wzrostu przestały już rosnąć, a konkurencja odbiera Ci kolejnych klientów, skontaktuj się z nami. Na pewno pomożemy!
Najczęściej zadawane pytania dotyczące SEO
Podstawą skutecznego SEO jest audyt witryny i przegląd dostępnych danych. Od tego należy zacząć. Są to szczegółowe analizy słów kluczowych i działań konkurencji.
Następny krok, to opracowanie indywidualnej strategii SEO, którą należy regularnie wdrażać i monitorować. Najczęściej wymaga to konsultacji ze specjalistą SEO.
Składa się na to wiele istotnych czynników, ale najważniejszy jest dobór słów i fraz kluczowych odpowiadający treści na stronie, prawidłowe indeksowanie kluczowych podstron, dostosowanie strony do urządzeń mobilnych, wartościowe linki przychodzące, szybkość ładowania witryny oraz wykluczenie błędów technicznych.
Frazami kluczowymi są grupy wyrazów, które w wynikach wyszukiwania mają znaleźć naszą stronę w wyszukiwarce. Frazy kluczowe muszą być dopasowane do tematyki strony tak, aby była ona łatwa do odnalezienia.
Najważniejszym kryterium doboru słów kluczowych jest precyzja. Powinny informować o Twojej ofercie i tym, co Cię wyróżnia wśród innych na danym rynku.
Szukając fraz kluczowych dla swojego serwisu, podejrzyj słowa konkurencji. Zrób szczegółowy research, analizując kilku największych konkurentów. Słowa kluczowe, na które konkurenci są widoczni w Google, z dużym prawdopodobieństwem powinny się znaleźć także na Twojej liście fraz.
Użyj również narzędzi do wyszukiwania słów kluczowych takich jak: Google Ads Keyword Planner, Trendy Google, Answer the Public oraz Ahrefs.
Najważniejsze informacje znajdziesz w Google Analytics. Przechodząc do sekcji Raporty > Zaangażowanie > Przegląd, zobaczysz informacje dotyczące liczby wejść na poszczególne podstrony, średni czas odwiedzin aktywnych użytkowników oraz wskaźnik regularnego korzystania w ujęciu procentowym. To świetny sposób na to, jak sprawdzić czy strona jest pozycjonowana skutecznie.
Efekty pozycjonowania zależą od takich czynników jak: konkurencyjność branży, aktualny stan strony i budżet. Zazwyczaj pierwsze efekty widoczne są po 3 miesiącach. Na długofalowe rezultaty można liczyć w przeciągu pół roku.
Rezultatem pozycjonowania może być wzrost widoczności na określone frazy kluczowe, jakość ruchu organicznego, liczba wyświetleń w TOP 10 i wiele innych wskaźników.