Rejestracja i ewidencja
czasu pracy zdalnej


Pracownik etatowy otrzymuje wynagrodzenie za każdą chwilę spędzoną za biurkiem. Dostaje zapłatę za każde spotkanie, wysłany e-mail czy różne kreatywne przerwy od pracy. Czy tak samo wygląda w twoim przypadku?

Proste w obsłudze aplikacje umożliwią Ci bezproblemowe rejestrowanie i ewidencjonowanie czasu pracy.

●  Śledzenie czasu zadań,

●  Podsumowanie statusu zadania,

●  Czaty i wideorozmowy z uczestnikami zadań,

●  Zadanie na e-mail i przypomnienia,

●  Data rozpoczęcia i zakończenia projektu,

●  Integracja z CRM, kalendarzami, dyskiem i pocztą e-mail.

●  Maksymalnie 3 użytkowników,

●  Maksymalnie 3 projekty,

●  Kalendarz zespołowy,

●  Tablica Kanban,

●  Lista To do,

●  Miejsce dyskowe do 100 MB.

Toggl to estetyczny i prosty w użyciu program do pomiaru przepracowanego przez Ciebie lub Twoich pracowników czasu. Posiada przejrzysty kokpit oraz umożliwia prostą integrację z wieloma innymi aplikacjami. Dzięki temu, z każdego miejsca możesz szybko wyszukać projekt nad którym pracujesz i kliknąć przycisk startu pomiaru czasu. Posiada praktyczne i przydatne funkcje, które okazują się niezwykle pomocne, jeżeli masz problem z samodyscypliną albo często zapominasz, żeby mierzyć czas, który spędzasz bezczynnie.

Specjalna wtyczka pozwala jednocześnie korzystać z techniki Pommodoro o której przeczytasz w dalszej części artykułu. Wersja darmowa sprawdzi się w przypadku freelancera albo małego zespołu. Płacąc $9 miesięcznie w planie rocznym otrzymasz dostęp do szczegółowych raportów oraz praktycznej funkcji, która od razu przelicza przepracowany czas na wysokość wynagrodzenia. Podstawowe informacje o aplikacji:

●  Wersja mobilna i aplikacja desktopowa,

●  Wtyczka do przeglądarki internetowej,

●  Posiada darmową wersję,

●  Program w języku angielskim,

●  Okres próbny płatnej wersji 30 dni,

●  Wsparcie techniczne poprzez czat na żywo,

●  Integracja z wieloma programami typu ASANA czy Trello,

●  Śledzenie czasu pracy offline,

●  Integracja z kalendarzem Google.

Jeżeli zdecydujesz się na zastosowanie narzędzia do monitorowania czasu pracy, pamiętaj, że darmowa aplikacja może nie spełnić wszystkich Twoich oczekiwań. Przetestuj każdy z powyższych programów. Wdrożenie takiej aplikacji do swojej codzienności ma sens tylko wówczas, kiedy widzisz pozytywne efekty jej stosowania.

Technika Pomodoro to strategia zarządzania czasem. Polega na podzieleniu zadania na krótkie, 25-minutowe interwały z 5-minutowymi przerwami. Technikę Pomodoro opracował w latach 80 ubiegłego wieku Francesco Cirillo. Włocha zainspirował kuchenny czasomierz w kształcie pomidora, którego używał podczas studiów. Ogromną zaletą metody Pomodoro jest jej prostota. Jedyne, czego potrzebujesz, to stoper. Oto jak ją stosować:

●  Przygotuj listę swoich zadań na dany dzień,

●  Ustaw stoper aby odliczał 25 minut i pracuj, dopóki nie usłyszysz dźwięku alarmu,

●  Nastaw budzik i zrób sobie 5 minutową przerwę,

●  Po wykonaniu czterech takich interwałów zrób przerwę trwającą od 15 do 30 minut,

Dzięki technice Pomodoro jesteś w stanie utrzymać wysoką koncentrację i zaangażowanie.

Czas pracy to czas, w którym pracownik pozostaje w dyspozycji pracodawcy w firmie lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania zadań. W związku z tym, czas pracy to nie tylko czas, w którym pracownik rzeczywiście pracuje, ale także czas, w którym jest gotowy do świadczenia pracy.

Ewidencjonowanie czasu pracy zdalnej ułatwią Ci odpowiednie aplikacje komputerowe dostępne online.


Jak oceniasz ten artykuł?

Średnia ocena: 5 / 5. Ilość ocen: 21

No votes so far! Be the first to rate this post.