Menu

Wdrożenie systemu rezerwacji
na stronie internetowej


Automatycznie otworzy się Kalendarz Google w którym najpierw określasz ile czasu będzie trwała usługa a następnie zaznaczasz wolne terminy w wybranych godzinach. Nadajesz nazwę dla tego wydarzenia i precyzujesz w jaki sposób ma odbywać się to spotkanie. Do dyspozycji masz cztery opcje:

❯  Rozmowa wideo w Google Meet,

❯  Spotkanie stacjonarne,

❯  Rozmowa telefoniczna,

❯  Do określenia później.

Na koniec klikasz niebieski przycisk „Dodaj do e-maila”. W przygotowanej wiadomości pojawia się czytelne okno z sugerowanymi przez Ciebie terminami. Wybrane terminy spotkań zostaną dodane do wiadomości. Wiadomość wysyłasz do klienta, który po prostu kliknie dany termin, aby go zaakceptować.

Zakładając konto w Bookero, w formularzu rejestracyjnym wprowadzamy nazwę firmy, adres mailowy i hasło. Warto zapoznać się też z regulaminem i polityką prywatności i jeśli nie mamy żadnych zastrzeżeń zaznaczamy ikonę akceptacji. Teraz wystarczy tylko potwierdzić wszystko klikając w przycisk „Zarejestruj się”. Jesteśmy od razu przekierowywani do panelu zarządzania Bookero. Bezpośrednio po rejestracji uruchamia nam się czternastodniowy okres testowy w wersji Premium. Po upływie tego czasu musisz wybrać i opłacić któryś pakiet. Konto nie przedłuża się automatycznie i staje się wtedy nieaktywne.

Oferta funkcji bezpośrednio powiązanych z rezerwacją terminów jest tak szeroka, że aż trudno wymienić wszystkie w tym artykule. Przyjrzyjmy się tym najistotniejszym które pomagają w organizacji i usprawnieniu procesu rezerwacji.

❯  Powiadomienia SMS – możliwość wysyłania przypomnień do klientów, którzy złożyli rezerwacje,

❯  Anulowanie rezerwacji przez klienta – z powiadomieniem SMS lub email,

❯  Kalendarz – różne formy podglądu, filtrowanie i możliwość dodawania rezerwacji,

❯  Podsumowanie – podgląd do podsumowania rezerwacji na dany dzień,

❯  Wyszukiwarka terminów – wyszukiwanie wolnych terminów oraz konkretnych usług i pracowników,

❯  Google i Outlook – integracja z kalendarzami, odznaczenie rezerwacji dokonanych w Bookero w Google lub i Outlook,

❯  Rezerwacje z wyprzedzeniem – dokonywanie rezerwacji z wyprzedzeniem i możliwość ustalenia przedziału czasowego,

❯  Formy akceptacji rezerwacji – możliwość wyboru czy rezerwacje akceptowane są ręcznie, czy automatycznie,

❯  hotele, pensjonaty i inne ośrodki wypoczynkowe,

❯  trenerzy personalni,

❯  prawnicy, psychologowie,

❯  floryści i poczty kwiatowe,

❯  salony fryzjerskie, gabinety kosmetyczne, styliści paznokci,

❯  warsztaty samochodowe,

❯  wypożyczalnie samochodów,

❯  baseny i kluby rekreacyjne fitness,

❯  Łatwa konfiguracja i integracja z innymi systemami,

❯  Szybka i skuteczna pomoc techniczna,

❯  Możliwość darmowego testowania planu Premium,

❯  Brak reklam (na stronie nie wyświetla się informacja o tym, że wykorzystano program zewnętrzny),

❯  Nie ma limitu liczby rezerwacji.

❯  Niektóre funkcje są „ukryte” i mogą być niezauważone więc trzeba dopytać o nie konsultanta,

❯  integracje z kalendarzem Google i Outlookiem (ta ważna funkcja pojawia się dopiero tutaj),

❯  opcje korzystania z wielu wariantów językowych,

❯  zarządzanie regułami cen oraz rabatów,

❯  Umożliwia rezerwację wizyt przez stronę www oraz fanpage na Facebooku. Powinien być to jeden system bez względu na źródło kontaktu z klientem. Kalendarz wizyt jest jednakowy dla wszystkich,

❯  Ułatwia zarządzanie wizytami za pomocą intuicyjnego panelu, co jest przydatne, gdy jesteś poza firmą,

❯  Dostępny jest w wersji mobilnej, więc umożliwia sprawdzenie kalendarza wizyt na smartfonie,

❯  Udostępnia bramkę płatniczą do opłacania rezerwacji i wizyt i w ten sposób motywuje klientów do pojawienia się w salonie czy biurze.


Jak oceniasz ten artykuł?

Średnia ocena: 5 / 5. Ilość ocen: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.