Jak dotrzeć do klienta? Skuteczne sposoby na marketing w Internecie
Poradnik i baza wiedzy dla przedsiębiorców
Skuteczne sposoby marketingu i reklamy stron i sklepów internetowych
Wizytówka firmy w Google
Autor: Jacek | 28.10.2024 | Przeczytasz w 7 minut

Wizytówka w Google Maps to szereg możliwości promowania dla firm lokalnych. Jest to bezpłatne narzędzie marketingowe, które możesz wykorzystać do komunikacji z klientami, informowania o swoich usługach lub produktach.
Reklama w przeglądarce Microsoftu
Autor: Jacek | 27.11.2024 | Przeczytasz w 5 minut

Instalując dowolny system Windows otrzymujesz dostęp do zintegrowanej z tym systemem przeglądarki internetowej Edge. Zobacz jak reklamować się w wyszukiwarce Microsoftu.
Komunikacja na X (Twitterze)
Autor: Jacek | 26.11.2024 | Przeczytasz w 6 minut

Twitter umożliwi Ci dotarcie do ekskluzywnej grupy odbiorców, zdobycie nowych klientów, zwiększenie sprzedaży a przemyślana kampania reklamowa pomoże zbudować świadomość marki.
Content marketing w biznesie
Autor: Ewelina | 30.09.2024 | Przeczytasz w 5 minut

Marketing treści to sposób na zaangażowanie i budowanie relacji z klientami. Interesujący przekaz, który odpowiada na potrzeby określonej grupy docelowej, tworzy dobre skojarzenia z Twoją marką.
Kreatywny profil na Instagramie
Autor: Ewelina | 25.11.2024 | Przeczytasz w 7 minut

Budowanie społeczności wokół swojego biznesu na Instagramie przynosi wiele korzyści dla każdej marki lub firmy. Działania marketingowe na tym kanale to wygodny sposób na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców.
E-mail marketing
Autor: Jacek | 25.11.2024 | Przeczytasz w 7 minuty

E-mail marketing cały czas pozostaje popularną, skuteczną i najtańszą formą reklamy w Internecie. Celem tej formy reklamy jest budowa i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami a przede wszystkim sprzedaż.
Strona wizytówka marki lub firmy
Autor: Ewelina | 25.11.2024 | Przeczytasz w 4 minuty

Wizytówka to podstawowa strona internetowa, której celem jest prezentacja najważniejszych informacji o umiejętnościach, jakie posiadasz albo usługach, które oferujesz swoim klientom. To pierwszy punkt kontaktu z Twoją marką lub firmą.
Strona promocji produktu lub usługi
Autor: Jacek | 23.11.2024 | Przeczytasz w 5 minut

Landing Page to strona docelowa stworzona na potrzeby realizacji pojedynczego celu. Jest to witryna, na którą użytkownik trafia najczęściej po kliknięciu banera czy linku w wiadomości e-mail albo reklamy w Google Ads.
Reklama w Google Ads
Autor: Ewelina | 27.10.2024 | Przeczytasz w 11 minut

Google Ads to najpopularniejszy system reklamowy na świecie. Umożliwia tworzenie i wyświetlanie reklam w przeglądarce Google oraz w sieci partnerów. Płacisz wyłącznie za wyświetlenie lub kliknięcie w Twoją reklamę.
Reklama na portalu Tinder
Autor: Ewelina | 26.11.2024 | Przeczytasz w 4 minut

Tinder to jedna z najpopularniejszych aplikacji randkowych na świecie. Została stworzona w 2012 roku i od tego czasu zdobyła ponad miliard użytkowników, w tym około 2 miliony Polaków.
Reklama na kanale YouTube
Autor: WebStudio | 26.11.2024 | Przeczytasz w 8 minut

YouTube służy do bezpłatnego zamieszczania filmów wideo. To skarbnica wiedzy, oraz materiałów poradnikowych. Mając olbrzymią liczbę użytkowników jest doskonałym miejscem reklamowym.
Wirtualne C.V. Profil na Linkedin
Autor: WebStudio | 25.11.2024 | Przeczytasz w 9 minut

LinkedIn to międzynarodowa platforma społecznościowa, która służy do nawiązywania wartościowych kontaktów biznesowych, rekrutacji odpowiednich pracowników oraz pomaga w poszukiwaniu pracy.
Potencjał reklamowy TikToka
Autor: Ewelina | 25.11.2024 | Przeczytasz w 5 minut

TikTok pozwala na publikowanie krótkich filmów do dźwięku wybranego z bazy TikToka. Jest więc przestrzenią do przekazywania wartości marki, tworzenia jej wizerunku i tworzenia kampanii reklamowych.
Sposoby promocji na Facebooku
Autor: Ewelina | 24.11.2024 | Przeczytasz w 5 minut

Facebook to portal społecznościowy, cieszącym się ogromną popularnością. Jest to doskonałe miejsce w sieci, gdzie możemy eksponować nie tylko swoją osobę, ale również produkty i usługi. Zobacz jak reklamować się na tym portalu.
Strona internetowa na WordPress
Autor: Jacek | 24.11.2024 | Przeczytasz w 6 minut

Serwis internetowy zbudowany na WordPress to rozbudowana witryna niezbędna, gdy masz do przekazania wiele informacji albo świadczysz usługi online. Zawiera spersonalizowane komponenty, które dostosują funkcjonalność do Twojego modelu biznesowego.
Prowadzenie firmowego bloga
Autor: WebStudio | 23.11.2024 | Przeczytasz w 6 minut

Jeśli masz odrobinę umiejętności, by cyklicznie tworzyć ciekawe, wyczerpujące materiały, to blog firmowy będzie doskonałą formą Twojej reklamy. Wartościowa treść zostanie doceniona przez wielu użytkowników Internetu.
Poradnik dla przedsiębiorców prowadzących biznes w Internecie
Rozporządzenie GPSR
Autor: WebStudio | 30.10.2024 | Przeczytasz w 6 minut

Unia Europejska wprowadziła istotne zmiany w zakresie dystrybucji produktów. Nowe przepisy, znane jako GPSR, mają na celu ochronę konsumentów i podniesienie standardów jakości towarów wprowadzanych na rynek UE.
DSA – Akt o Usługach Cyfrowych
Autor: WebStudio | 19.10.2024 | Przeczytasz w 7 minut

DSA to rozporządzenie unijne, które obowiązuje we wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Część przepisów DSA stosuje się już od listopada 2022 r., a pozostałe od 17.02.2024 roku. Dotyczy przedsiębiorców, którzy prowadzą biznes w sieci.
Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
Autor: Ewelina | 30.10.2024 | Przeczytasz w 6 minut

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA, Two-Factor Authentication) to metoda zabezpieczania dostępu do konta lub systemu, która wymaga od użytkownika podania dwóch różnych form uwierzytelnienia, zapewniając w ten sposób dodatkową ochronę.
Dyrektywa DAC7 i obowiązki sprawozdawcze
Autor: WebStudio | 20.11.2024 | Przeczytasz w 6 minut

DAC7 to dyrektywa Unii Europejskiej, nakładająca dodatkowe obowiązki sprawozdawcze na operatorów platform e-commerce i marketplace, za pośrednictwem których oferowane są towary i usługi. Ma na celu uszczelnienie systemu podatkowego w UE.
Dyrektywa Omnibus
Autor: WebStudio | 29.11.2024 | Przeczytasz w 5 minut

Dyrektywa Omnibus dotyczy przedsiębiorców sprzedających swoje towary lub usługi stacjonarnie, poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość czyli sprzedaży online za pośrednictwem platformy lub e-sklepu.
Zastrzeżenie nazwy domeny
Autor: WebStudio | 30.09.2024 | Przeczytasz w 7 minut

Trudno sobie wyobrazić firmę, która nie posiada strony internetowej. W związku z tym na pewno warto zastrzec jej nazwę w Urzędzie Patentowym. Formalnie polega to na rejestracji słownego znaku towarowego.
Pakiet VAT w e-commerce
Autor: WebStudio | 29.11.2024 | Przeczytasz w 5 minut

Nowelizacja ustawy o podatku od towarów i usług, która obowiązuje od 1 lipca 2021 r. wdrożyła unijny pakiet VAT dla e-commerce. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy poznaj najistotniejsze zmiany.
Metody płatności online
Autor: Ewelina | 29.11.2024 | Przeczytasz w 6 minut

Jeśli prowadzisz działalność zarobkową w Internecie, ważnym krokiem którego, nie możesz pominąć, jest wybór operatora i metod płatności, które będziesz oferował swoim klientom.
Kluczowe parametry hostingu
Autor: WebStudio | 30.11.2024 | Przeczytasz w 5 minut

Hosting jest istotnym elementem mającym wpływ na szybkość ładowania i wydajność Twojej witryny internetowej. Analizując ofertę hostingową pod kątem wydajności, zwróć uwagę na kilka kluczowych parametrów.
Ciekawe funkcje Kalendarza Google
Autor: Jacek | 30.11.2024 | Przeczytasz w 5 minut

Dobrym sposobem utrzymania kontroli nad grafikiem oraz planowaniem cennego czasu jest korzystanie z kalendarza. Kalendarz Google wchodzi w skład pakietu aplikacji Google Workspace i jest darmowym planerem czasu.
Kreatory stron internetowych
Autor: WebStudio | 30.11.2024 | Przeczytasz w 7 minut

Kreator stron internetowych to proste narzędzie umożliwiające stworzenie nieskomplikowanej wizytówki internetowej dla osoby albo małego biznesu. Poznaj zalety i wady tego oszczędnego rozwiązania.
Praca z domu zarabianie przez Internet
Autor: WebStudio | 30.11.2024 | Przeczytasz w 8 minut

Dodatkowy czas, związany z dużą ilością dni wolnych od pracy czy pandemią możesz wykorzystać na bezpieczne wejście w świat przedsiębiorczości aby systematycznie rozwijać własną działalność.
Działalność gospodarcza nierejestrowana
Autor: Jacek | 03.12.2024 | Przeczytasz w 9 minut

Możliwość świadczenia usług w ramach działalności nierejestrowanej weszła w życie 30 kwietnia 2018 roku na mocy Ustawy Prawo Przedsiębiorców. Działalność nierejestrowaną może prowadzić włącznie osoba fizyczna.
Umowa o Dzieło w 2025 roku
Autor: Jacek | 03.12.2024 | Przeczytasz w 6 minut

Umowa o Dzieło z przeniesieniem praw autorskich jest powszechnie stosowaną umową cywilnoprawną w obrocie gospodarczym. Jest to umowa rezultatu na wykonanie precyzyjnie określonego w umowie produktu lub usługi.
Rejestracja czasu pracy zdalnej
Autor: Ewelina | 04.12.2024 | Przeczytasz w 8 minut

Umiejętne zarządzanie swoim czasem to coś więcej, niż tylko zarabianie większych pieniędzy. To także mniejszy wysiłek przy realizacji celów, lepsza organizacja pracy, większa motywacja i zadowolenie z pracy.
Systemy rezerwacji spotkań
Autor: Ewelina | 04.12.2024 | Przeczytasz w 9 minut

W prowadzeniu działalności niezwykle istotna jest umiejętna organizacja czasu pracy. Wykorzystanie systemów rezerwacji na stronie internetowej może okazać się pomocne i zdecydowanie usprawnić cały proces.
Koszt prowadzenia sklepu e-commerce
Autor: Jacek | 30.07.2024 | Przeczytasz w 9 minut

E-commerce to jeden z najlepiej i najszybciej rozwijających się sektorów handlu. Własny sklep internetowy jest prostym i tanim sposobem na biznes. Zobacz, jakie są koszty prowadzenia e-sklepu w 2025 roku?
Wizytówki internetowe NAP
Autor: Ewelina | 04.12.2024 | Przeczytasz w 7 minut

Żeby dotrzeć do klientów i skutecznie prowadzić swój biznes, musisz dać im się znaleźć poprzez widoczność firmy w sieci. Z pomocą przychodzą popularne internetowe katalogi firm. Sprawdź, które są najpopularniejsze.
Analiza widoczności w Internecie GA-4
Autor: WebStudio | 05.12.2024 | Przeczytasz w 14 minut

Google Analytics to zestaw narzędzi do zbierania, przetwarzania i raportowania danych o zdarzeniach na stronie internetowej i jej użytkownikach. Od 1 lipca 2023 roku Google Analytics 4 zastąpił Universal Analytics.
Monitorowanie witryny w GSC
Autor: WebStudio | 05.12.2024 | Przeczytasz w 13 minut

Google Search Console (GSC) to narzędzie, dzięki któremu zadbasz o widoczność swojej strony w sieci. Oferuje wiele funkcji, od monitorowania wydajności strony w wyszukiwarce po identyfikację problemów technicznych i optymalizację witryny w Google.