Menu

Wizytówka w Google Moja Firma
Twój profil w mapach Google


❯  Nazwa firmy,

❯  Dokładny adres ze wskazówkami dojazdu,

❯  Dane kontaktowe,

❯  Godziny pracy,

Pamiętaj! Twoja wizytówka w usłudze business.google.com jest darmowa. Nie płacisz ani podczas zakładania wizytówki, ani żadnego abonamentu w kolejnych latach użytkowania.

Aby założyć własną wizytówkę w Google Moja Firma, konieczne jest posiadanie fizycznego adresu. Może to być siedziba biura, adres wirtualny albo po prostu miejsce zamieszkania. Na podany podczas zakładania wizytówki adres zastanie wysłana kartka pocztowa z niezbędnym kodem weryfikacyjnym.

Podana lokalizacja wpływa na to, gdzie Twoja wizytówka będzie wyświetlana. Jeżeli swoją działalność prowadzisz na przykład w Warszawie, to podanie adresu firmy w którejś z podwarszawskich miejscowości nie pomoże w uzyskaniu wyświetleń dla zapytania o firmę z Warszawy.

❯  Kontakt telefoniczny z pracownikiem Google,

❯  SMS z kodem weryfikacyjnym,

Dla osób i firm którym tworzymy stronę www albo sklep internetowy oferujemy bezpłatne założenie profilu firmy wraz z wizytówką w Google. Taki mały ale bardzo istotny gratis na dobry początek współpracy.

Pozytywne opinie w Google to doskonały sposób na stworzenie wizerunku solidnej i rzetelnej firmy. To także jeden z ważniejszych czynników rankingowych. Dzięki nim, przekonasz niezdecydowane jeszcze osoby do współpracy z Tobą. Rekomendacje klientów dotyczą najczęściej jakości oferowanych produktów, kompetencji personelu albo wykonania usługi na czas. Zdobędziesz je wtedy, gdy klient będzie zadowolony z Twoich usług.
Niestety, klienci mogą również napisać Ci negatywną opinię. Rozczarowani ludzie bywają skłonni do wyrażenia swojej niechęci na takim forum.

Postaraj się więc spełnić oczekiwania klienta, a w przypadku jakichkolwiek problemów zrekompensować zaistniałe niedogodności.
Większą wartość dla odbiorców, a co za tym idzie także dla wyszukiwarki Google mają opinie z dołączonym, obszernym komentarzem. Liczy się nie tylko sama ocena wyrażona w liczbie gwiazdek, ważne też jest uzasadnienie.

Pamiętaj, aby odpowiedzieć na każdą opinię użytkownika. Szczególnie wskazana jest odpowiedź na niezadowolenie z Twoich usług. Staraj się wówczas uzyskać jak najwięcej szczegółów na temat zaistniałego problemu, oraz zdobyć informacje jak go rozwiązać.

Po udanym zakończeniu działań, możesz bezpośrednio zwrócić się do klienta z prośbą o ocenę Twojej firmy. Doskonale sprawdzi się wysłanie specjalnego e-maila z podziękowaniem za transakcję. Taki e-mail powinien również zawierać przycisk z linkiem, który bezpośrednio przeniesie użytkownika w odpowiednie do recenzji miejsce. Taki link znajdziesz na stronie głównej panelu Google Moja Firma. Ma on następującą postać: https://g.page/twoja-nazwa/review?rc.

❯  otwórz wyszukiwarkę Google

❯  odszukaj profil swojej firmy i się zaloguj

❯  przejdź do zakładki z opiniami

❯  wybierz opinię, którą chcesz zgłosić

❯  kliknij „Więcej” (trzy kropki), następnie „Zgłoś opinię”

Wszelkie wyczerpujące informacje dotyczące naruszenia zasad znajdziesz KLIKAJĄC W LINK SUPPORTU GOOGLE.

❯  Połączenia telefoniczne (dostępne tylko na urządzeniach mobilnych) – zliczane po kliknięciu w numer telefonu umieszczony na wizytówce. Sprawdzisz tu także, popularne dni tygodnia lub pory dnia w jakich klienci dzwonią do twojej firmy.

❯  Zapytania o trasę – pomoc w dotarciu do siedziby Twojej firmy od miejsca, w którym aktualnie znajduje się użytkownik.

❯  Wyszukiwane hasła – w załączonej tabeli zobaczysz listę fraz kluczowych wpisanych do wyszukiwarki i Google Maps prowadzących do wyświetlenia Twojej wizytówki. Przy każdej frazie znajduje się liczba internautów, którzy posłużyli się takim wyrażeniem. Raport prezentuje maksymalnie ostatnie 180 dni. Najczęściej wyszukiwane frazy, wkomponuj w treści publikowane na wizytówce lub w reklamach Google Ads. Możesz je także umieścić w tekście sekcji: „Podane przez firmę”.

❯  Gdzie w Google klienci widzą Twoją firmę – informuje Cię, czy częściej wizytówka odnajdywana jest w wyszukiwarce, czy w mapach Google. Ponieważ Twój profil wyświetla się trochę inaczej w obu źródłach, na tej podstawie zadbaj o odpowiednią optymalizację dla danego formatu.

Wizytówka w Google Maps stwarza szerokie możliwości promowania firm lokalnych w Internecie. To miejsce jest często pierwszym źródłem informacji o firmie, więc ważne jest, aby zawsze były aktualne i wyczerpujące. Posiadanie firmowego profilu to bezpłatne narzędzie marketingowe, które możesz wykorzystać do komunikacji z klientami, informowania o swoich usługach lub produktach. Jeżeli nie posiadasz jeszcze wizytówki w Google Moja Firma a uznasz, że nie zrobisz tego samodzielnie, skorzystaj z naszych doświadczeń. Zajmujemy się tym na co dzień, więc w sposób kompetentny i skuteczny zrobimy to za Ciebie. Skontaktuj się z nami i zobacz, w czym jeszcze możemy Ci pomóc.


Jak oceniasz ten artykuł?

Średnia ocena: 5 / 5. Ilość ocen: 196

No votes so far! Be the first to rate this post.